Pobierz naszą aplikację! Dostępna w Google Play
i App Store.

Pobierz

Gwiazda Jakości Obsługi 2017

Polski Program Jakości po raz X podsumował coroczne badanie, prowadzone wśród  polskich konsumentów. Jakość obsługi na stacjach Statoil została po raz kolejny doceniona i nagrodzona przez ankietowanych.

Konkurs jakości obsługi to inicjatywa, która ma na celu tworzenie nowoczesnego dialogu pomiędzy klientami a przedsiębiorstwami co wpływa na wzrost jakości zarówno w handlu jak i strefie usług w Polsce.

Circle K Polska ( działająca wcześniej pod nazwą Statoil Fuel & Retail Polska)  po raz kolejny zdobyła prestiżowe wyróżnienie jakim jest Gwiazda Jakości Obsługi. Jednocześnie, uplasowało to naszą firmę w gronie zwycięzców takich jak: PLAY, DEICHMANN, Bank Zachodni WBK, Millenium Bank, OBI, LIDL, SAMSUNG czy AVON.

Wyróżnienie to ma szczególną wartość, gdyż przyznawane jest przez konsumentów, którzy  przez cały rok, na portalu jakoscobslugi.pl, oddawali swoje głosy .
Klienci ocenili ponad 200 branż, mi.in. sklepy ,banki, operatorów sieci komórkowych i stacje paliw. Na naszych stacjach głosujący docenili m.in. uprzejmy i uśmiechnięty personel, szybką i sprawną obsługę, brak kolejek oraz profesjonalnych i kompetentnych pracowników służących radą i pomocą w każdej sytuacji.
Bardzo dziękujemy za zaufanie naszej firmie i gwarantujemy, że wzorowa obsługa klientów na zawsze pozostanie naszym priorytetem.